Miele Swing H1 EcoLine SAAP3 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele Swing H1 EcoLine SAAP3 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maria 03-01-2018

Krachtig

Ik heb deze Miele swing h1 ecoline gekocht omdat ik een steelstofzuiger wilde die op netstroom werkt.
En ik moet zeggen ik ben onder de indruk de steelstofzuiger zuigt krachtig genoeg ook op kleden/tapijt.
Ook is deze ondanks dat deze zwaarder is dan degene op accu makkelijk manoeuvreerbaar.
Wat ik alleen wel erg jammer vind is dat de hulpstuk om de bijgeleverde zuigmondjes vast te zetten aan de steel er niet bijgeleverd wordt en ik nu 2 zuigmondjes ergens anders moet opbergen en dus niet bij de hand heb als ik deze nodig heb.
Ook heeft deze geen telescopische steel wel jammer dat dat wel op de foto’s die bij het apparaat staat op de winkelsites en dus zo lijkt dat dit wel erbij hoort.
Ook erg jammer dat je dit niet erbij kunt kopen via Miele zeker het hulpstuk om de zuigmondjes op de steel vast te kunnen zetten.
Verder ben ik tevreden over deze steelstofzuiger.

Pluspunten

• Krachtig genoeg
  • Netjes op te bergen
  • Erg lang snoer

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Hulpstuk voor zuigmondjes mist